poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Wpadki ;3

Hei kochani! Dziś opowiem wam o różnych wpadkach na MSP. Nie chodzi mi o ciuchy czy animację, ale o coś zupełnie innego. Myślę, że zdjęciami pokażę wam wszystko ;)

Nr.1
Z koleżanką robiłyśmy konto i pokazała nam się sukienka unikat! xD Niestety następnego dnia na konto nie dało się zalogować. Trudno:(


Nr.2
ostatnio robie sobie sek i nagle samanta czy jak się ona nazywa wyskakuje mi przed ekran!
Potem to samo stało się z she is devil. Lol


                   
                                                                                                                                                               Nr.3
To mi się zdarzyło chyba w maju. Na tablecie! xD


Nr.4

 Przeglądam sobie konta i takie przechylone głowy... Aham...


Nr.5
Oto konto clausa. Większość osób go kojarzy. 
Niektórzy mówią, że jest założycielem msp, niektórzy, że to moderator, a inni mają zupełnie inne zdanie. Co dziwne takie konto jest na msp w każdym kraju. Tylko np. w Australi claus ma bodajże 4 level a u nas ma 13. Tylko patrzcie, tutaj zdjęcie z polskiego msp, na zdjęciu właśnie profil clausa. Ma on 2 level i nie ma wypełnionego statusu. ( claus zawsze jest VIP - em, dziwi mnie tylko to jak można mieć judge mając 2 level  XD )  Dziwne przecież claus teraz możecie zobaczyć ma 13 level i ma niezbyt ładnie, ale ma wypełniony status. Hmm... a jeśli to hacker?


lol takie zdjęcie zrobiłam z sis kiedy raz chciałyśmy się zalogować. Msp miało wtedy aktualizację. Ze starego na nowe. ( nowe jest gorsze :( )


To chyba na tyle, mam nadzieję, że się podobało :) Jeśli natknę się na jakieś nowe wpadki, obiecuję, że na pewno wam je pokażę :)

Wasza kiki

Rozmowa z Dirkiem

Hei kochani! Dzisiaj siedzę sobie na msp i nagle zobaczyłam, że mój Adi napisał w księdze gości Dinka, że obejrzał jego 12 nowych seków. Więc ja pomyślałam, że też mogę mu lekko pomóc i obejrzałam, po czym wpisałam się mu do księgi. Po kilku godzinach , sprawdzając pocztę, zobaczyłam wiadomość od Dinka. Najpierw się ucieszyłam, ale jak ją przeczytałam to po prostu mi szczęka opadła. Gościu napisał, że nie wie czyje seki oglądałam, bo na pewno nie moje i, że zostawiłam jakieś niewidzialne komy, a za takie to on prezentów nie daje. LOL Nie wiedziałam o co mu chodzi... Kliknęłam na jego profil i okazało się że za obejrzenie jego 12 seków i zostawienie komków on daje prezent. Fajnie teraz trzeba się sensownie  wytłumaczyć. Napisałam mu, że to nie dla prezentów. Z resztą pokaże wam rozmowę.




Ja serio myślałam, że to normalny, miły chłopak, ale się myliłam. Według mnie on nie zasługuje na taki level i co na pewno nie zasługuje na mój czas, który poświęciłam na jego seki. Nie mówię o nim teraz źle, tylko chciałam wam pokazać jaki on jest naprawdę. Pomagać mu będę wciąż, nawet, jeśli tak źle mnie potraktował.`Do zobaczonka w następnym poście!

Wasza kiki